Brev:
Passer det, at jo mere forskelligt mad hun får nu, jo mindre kræsne bliver hun?
26. maj 2010
Alder:
6 mdr.
Hej...
Min datter er nu 6 mdr.
Vi er kommet godt igang med ske maden og hun får 2 måltider om dagen.
Har læst mig frem til meget, men synes også der er nogle ting jeg mangler svar på:) Jeg laver alt maden selv, og det vil jeg gerne blive ved med.
- De opskrifter du har i babykøkkenet kan det alt sammen fryses ned?
- Skal jeg til at give hende kød hver dag til aften?
- Hvor meget mme skal hun ca. have udover maden?
- Hvornår skal jeg starte at give det 3. måltid?
- Passer det, at jo mere forskelligt mad hun får nu, jo mindre kræsne bliver hun?
Hilsen Joan